Sosyal Medya Yönetimi, marka bilinirliğini artırmak, müşteri kitlesini genişletmek ve müşterilerle etkileşim sağlamak amacıyla Facebook, Twitter, Instagram gibi sosyal medya platformlarının kullanımını içeren bir süreçtir. Bu yönetim, hızlı bir şekilde tanıtımların, duyuruların ve yeniliklerin müşterilere aktarılmasını sağlar. Aynı zamanda, doğru ve profesyonel bir sosyal medya desteği ile web sitesine trafik akışı sağlanabilir ve SEO çalışmalarına katkıda bulunulabilir.
Sosyal Medya Yönetimi yapılırken, öncelikle marka, hedef kitle, dijital hedefler ve amaçlar belirlenir. İçerik yönetimi önemli bir unsurdur ve hedef kitleye uygun içerikler üretilir. Görseller özenle seçilir ve rakip analizi yapılır. Müşteri güveni sağlamak için gelen mesajlar ve yorumlar düzenli olarak takip edilir ve etkili bir şekilde yanıtlanır. Yapılan paylaşımların istatistikleri düzenli olarak analiz edilir ve gerektiğinde revizeler yapılır.
20.02.2024